Whiskas® i gwarancja smaku – co na to Kot?

Jeśli jesteście właścicielami kotów, to może słyszeliście o akcji WHISKAS®: WHISKAS – GWARANCJA SMAKU ALBO ZWROT PIENIĘDZY! W związku z tym spotkało mnie pewne zaskoczenie…

Od czasu do czasu kupuję Kotu karmę w saszetkach Whiskas®. Lubi różne smaki, więc raz wybieram wołową, innym razem drobiową, albo rybną. Ostatnio kupiłam Whiskas z Cielęciną w kremowym sosie. Saszetki 100g. 1+ kompletny i zbilansowany. Widniały na nich naklejki:

NOWA PYSZNA RECEPTURA!

Gwarancja smaku, albo zwrot pieniędzy!

Whiskas-z-Cielęciną-w-kremowym-sosie.-Saszetka-100g-kompletny-i-zbilansowany-pokarm-dla-kotów-nowa-receptura-gwarancja-smaku-albo-zwrot-pieniędzy-karma-pokarm-dla-kotów

Whiskas z Cielęciną w kremowym sosie. Saszetka 100g. 1+ kompletny i zbilansowany pokarm dla kota z promocyjną nalepką Gwarancja smaku, albo zwrot pieniędzy!

Whiskas-z-Cielęciną-w-kremowym-sosie.-Saszetka-100g-kompletny-i-zbilansowany-pokarm-dla-kotów-nowa-receptura-gwarancja-smaku-albo-zwrot-pieniędzy-karma-pokarm-dla-kotów-zasady-promocji

Whiskas z Cielęciną w kremowym sosie. Saszetka 100g. 1+ kompletny i zbilansowany pokarm dla kota z promocyjną nalepką Gwarancja smaku, albo zwrot pieniędzy!

Akcja polega w skrócie na tym, że jeśli kotu nie zasmakuje nowa karma to po wypełnieniu formularzu na stronie Whiskas® i dopełnieniu innych formalności można otrzymać zwrot pieniędzy. Oczywiście nie podeszłam do tej akcji na serio, a nawet niespecjalnie mnie zainteresowała, póki nie dałam głodnemu kotu pierwszej saszetki Whiskas®. Kot ją powąchał, zjadł jeden kęs i zostawił!

Bardzo mnie to zdziwiło, bo zawsze chętnie zjada wieczorem saszetkę karmy. Gdy później dałam mu coś innego zjadł z apetytem…

Drugie podejście do Whiskas® z cielęciną w kremowym sosie, z naklejką gwarancji smaku zrobiłam po kilku dniach. O zwykłej porze nałożyłam kotu porcję do miseczki. Podszedł, powąchał i odszedł…

Trzecie i czwarte podejście szkoda opisywać. Tym razem kot czując co mu nakładam nawet po prostu odszedł od miski.

whiskas-nowa-pyszna-receptura-gwarancja-smaku-albo-zwrot-pieniędzy

WHISKAS® NOWA PYSZNA RECEPTURA! Gwarancja smaku, albo zwrot pieniędzy!

Pierwszy raz zdarzyło mu się coś takiego. Dodam, że suchą karmę i najróżniejsze saszetki PURINA wcina cały czas z apetytem.

A przecież na stornie Whiskas® piszą:

TWÓJ KOT ZASŁUGUJE NA TO, CO NAJLEPSZE, a Whiskas® pomoże Ci sprostać jego naturalnym potrzebom.  JESZCZE BARDZIEJ SMAKOWITA KARMA przygotowana według nowej receptury to gwarancja smaku i kociego zadowolenia. ZASERWUJ SWOJEMU KOTU PYSZNĄ KARMĘ WHISKAS®. Jeśli nie zamruczy z radości, zwrócimy
Ci pieniądze.

Ciekawa jestem co takiego jest w ten nowej recepturze, co odrzuca mojego kota od jedzenia. Jeśli wiecie to piszcie koniecznie! Mnie skład karmy Whiskas® niestety niewiele mówi. Bo co oznacza sformułowanie:

mięso i produkty pochodzenia zwierzęcego, w tym 4% cielęciny.

Ile jest w 100g saszetki Whiskas z Cielęciną w kremowym sosie mięsa?

Whiskas-z-Cielęciną-w-kremowym-sosie.-Saszetka-100g-kompletny-i-zbilansowany-pokarm-dla-kotów

Whiskas z Cielęciną w kremowym sosie. Saszetka 100g. 1+ kompletny i zbilansowany pokarm dla kota z promocyjną nalepką Gwarancja smaku, albo zwrot pieniędzy!

W każdym razie – Może jesteście ciekawi, czy w takim razie wystąpiłam do Whiskasa® o zwrot pieniędzy?

Nie, nie miałam ochoty, ani czasu aby się w to bawić. Zgodnie z regulaminem, trzeba złożyć reklamację w ciągu 14 dni od daty zakupu Whiskasa®, wypełnić formularz, podać mnóstwo danych, potem jeszcze wysłać pocztą numer formularza reklamacyjnego wraz z dowodem zakupu, czyli rachunkiem ze sklepu.

Oto fragment regulaminu AKCJI PROMOCYJNEJ „WHISKAS – GWARANCJA SMAKU ALBO ZWROT PIENIĘDZY”:

W celu uzyskania zwrotu ceny Uczestnik w terminie 14 dni od daty dokonania zakupu Produktu powinien spełnić łącznie następujące warunki. 3.1.1. Wejść na stronę www.whiskas.pl oraz zarejestrować formularz zgłoszeniowy, podając następujące dane: a) imię i nazwisko, b) adres e-mail, c) numer telefonu kontaktowego aktywowany w sieci operatora telefonii komórkowej korzystającego z polskich zasobów numeracji, d) imię i wiek kota, e) kwota wydana na Produkt, f) numer dowodu zakupu Produktu, g) numer rachunku bankowego Uczestnika na jaki należy dokonać zwrotu ceny. Dodatkowo Uczestnik: h) wybiera z listy Produktów Produkt, którego dotyczy zwrot ceny, i) uzasadnia w maksymalnie trzech zdaniach, z jakiego powodu korzysta z prawa do zwrotu ceny, j) potwierdza zapoznanie się z Regulaminem Promocji i akceptację jego warunków, k) numer rachunku bankowego na jaki ma zostać zwrócona cena za Produkt, w przypadku gdy Uczestnik życzy sobie, by zwrot nastąpił na rachunek bankowy, l) adres zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, w przypadku gdy Uczestnik życzy sobie, by zwrot nastąpił w formie przekazu pocztowego. 3.1.2. Spisać unikalny numer jaki wyświetli się na stronie www.whiskas.pl po zarejestrowaniu formularza i wysłać ten numer wraz z oryginałem dowodu zakupu wskazanym w ust. 3.1.1. lit. f), w terminie 5 dni roboczych od daty zarejestrowania formularza, listem poleconym na adres Organizatora: Loyalty Point sp. z o.o. ul. Równoległa 4a 02-235 Warszawa z dopiskiem na kopercie: „Whiskas – gwarancja smaku”. 3.2. Po pozytywnej weryfikacji spełnienia przez Uczestnika warunków o jakich mowa w ust. 3.1., nie później niż w terminie 30 dni od daty doręczenia Organizatorowi oryginału dowodu zakupu Produktu wraz z unikalnym numerem, Organizator zwraca Uczestnikowi cenę zapłaconą za Produkt na rachunek bankowy podany przez Uczestnika w formularzu zgłoszeniowym lub w formie przekazu pocztowego.

Więcej formalności dla odzyskania kilku złotych zrobić się chyba nie dało. Moim zdaniem to śmieszne i ciekawa jestem ile kotów nie chciało jeść nowej karmy i ilu klientów pofatygowało się aby dopełnić tych formalności…

Wydaje mi się że mój Kot nie poleca nowego Whiskasa® w nową pyszną recepturą, a ja raczej nie będę już kupować żadnej karmy Whiskas®. Zawartość saszetek, a raczej reakcja mojego Kota poważnie mnie zmartwiła. Co o tym sądzicie?

FacebookTwitterGoogle+Podziel się

Twoje zdanie ma znaczenie! Zapraszam do dyskusji w komentarzach

13 komentarzy do "Whiskas® i gwarancja smaku – co na to Kot?"

Powiadom o
avatar

Sortuj komentarze::   od najnowszych | od najstarszych
Joanna Nowak
Gość
22 lipiec 2015 22:35

Mogłaś w sumie napisać do Whiskasa ciekawe co by Ci odpowiedzieli :)

Emilia84
Gość
Emilia84
22 lipiec 2015 23:38

Dziwne. A ten whiskas nie był czasem przeterminowany?

Mineai
Gość
Mineai
23 lipiec 2015 12:55

Jeśli nie masz czasu na listy to może właśnie napisz do nich? Wcześniej Twój kot zajadał whiskas’a, a więc coś popsuli. Napisanie e-maila to chwila, a może akurat wróci stara receptura i będzie wszystko dobrze. Ja niestety nie mam kota, ale królik to też wymagające zwierzątko. Początkowo był karmiony śmieciową karmą (przez moją niewiedzę), później zakupiłam jedną z najlepszych i uparciuch próbował odstawiać głodówki. Aktualnie rzuca się na nią prawie od razu i z niechęcią je inną, ale oczywiście firma też zmieniła recepturę i… no cóż, 2,5% tłuszczu a 7% to spora różnica. Znowu będę musiała szukać innej, królik znowu zrobi bunt, a firmom to nie wiem co siedzi w głowach – dołożenie śmieci do karmy to niby poprawa? 😉

inga
Gość
inga
27 wrzesień 2015 09:09

Też mam kota, ale w życiu bym nie pomyślała, że w ogóle jakikolwiek kot może nie zjeść karmy Whiskas, bo przecież taka dobra, każdy ją chwali. Ale nawet z czystej ciekawości kupię jutro mojemu kotu tą karmę i zobaczę jak na nią zareaguje a jest dosyć wybredny skubaniec! Pozdrawiam

blogkokoszki
Gość
11 październik 2015 15:04

Skoro trzeba tam wpisywać sporo danych to może ma to na celu wyłudzenie danych żeby tworzyć bazę danych… W dzisiejszych czasach wszystko jest możliwe, a karma i tak sprzedana z zyskiem.

bombartyzed OOO
Gość
16 listopad 2015 17:47

Mój kot na początku wcinał to ze smakiem, ale po kilku dniach nie chciał nawet tego wąchać..

wpDiscuz
  • AKTUALNIE NAJPOPULARNIEJSZE WPISY JulioBlog.pl: