Vision Express – czy to faktycznie super optyk?

Noszę okulary, ale zamarzyły mi się soczewki. Nie do codziennego noszenia, ale dodatkowo – na zmianę. Udałam się zatem do – chyba najbardziej rozreklamowanego optyka w Polsce – Vision Expressu.

vision_express

Vision Express. Super optyk. Moje doświadczenia z badania nie są takie super.

Ponieważ moja wada wzroku jest tak zwaną wadą skomplikowaną (czy jak kto woli złożoną) miałam obawy, czy w ogóle uda się dopasować do mnie soczewki? Dlatego gdy pojawiłam się w Vision Express po raz pierwszy, od razu o to zapytałam i dałam do zmierzenia szkła w moich obecnych (dopasowanych całkiem niedawno) okularach. Pani z obsługi, po zmierzeniu szkieł w specjalnej maszynie i konsultacji z drugą panią zapewniła, że nie będzie najmniejszego problemu. Muszę przyznać że nieco mnie to zaskoczyło, ale oczywiście ucieszyło. Pomyślałam, że pewnie na przestrzeni lat wiele się zmieniło, ponieważ muszę przyznać że kilka lat temu był problem z soczewkami dla mnie. Dodatkowo, w Vision Express jest promocja: przy zakupie soczewek, czy szkieł badanie wzroku jest za symboliczną złotówkęUmówiłam się więc na najbliższy możliwy termin.

W dniu badania przyszłam punktualnie. Przyjęła mnie inna pani, która przeprowadziła za mną dość szczegółową ankietę, Należało w niej odpowiedzieć na pytania o: choroby, alergie, przyjmowane leki, a nawet choroby w rodzinie. Oczywiście podać dane osobowe i termin ostatniego badania. W mojej ocenie pytania o choroby serca, lub cukrzycę w rodzinie są co najmniej dziwne na badaniu wzroku, ale być może mają jakieś uzasadnienie. Następnie drugi raz zmierzono szkła moich okularów i przeszłam na badanie komputerowe, które przeprowadziła również pani od ankiety.

Na badaniu komputerowym wyszedł dziwny wynik, ponieważ pani pomyliła lewe oko z prawym… Dlatego też zawołała inną Panią i wspólnie zdołały przeprowadzić badanie jeszcze raz. Wyniki z tego badania zostały dopisane do mojej ankiety, podobnie jak pomiar szkieł w moich okularach. Z tymi wszystkimi danymi miałam czekać na badanie u Lekarza.

Zostałam poinformowana że jest „lekki poślizg” więc trzeba będzie trochę poczekać. Jak się okazało trochę oznaczało ponad godzinę. W tym czasie czytając swoją ankietę zauważyłam że pomiar szkieł w moich własnych okularach jest źle wykonany. Wiem jakie noszę szkła, w dodatku miałam przy sobie receptę, a nawet mierzyłam je dla pewności w innych salonach optycznych więc mam 100% pewność że noszę idealnie dobrane szkła, które co do joty są tym, co przepisał mi lekarz. Tym czasem odczyt z maszyny w Vision Express wskazywał inne parametry. W dodatku na badaniu komputerowym (tym na którym pierwotnie pani pomyliła lewe oko z prawym) również wyszło co innego: inna ilość dioptrii, inny cylinder i inne osie… Rozumiem, że wada wzroku może się zmienić, ale moje okulary były robione niedawno, a nawet miałam jeszcze świeże badanie z przed miesiąca.

Mimo całego zniechęcenia i faktu, że już kompletnie straciłam zaufanie do Vision Express postanowiłam poczekać na właściwe badanie lekarskie.

Po ponad godzinnym oczekiwaniu zostałam poproszona przez uprzejmą Panią Doktor, która zapytała co mnie do niej sprowadza. Powiedziałam, że chciałabym zacząć nosić soczewki. Pani Doktor patrząc na parametry od razu powiedziała, że to niestety niemożliwe. Nie u nich. Nie mają soczewek kontaktowych aż do takich parametrów. Powiedziała, że mogłam przed badaniem pokazać okulary, to niepotrzebnie bym nie czekała. Odpowiedziałam, że jestem już po raz drugi i moje okulary były mierzone dwukrotnie. Pierwszy raz przy umawianiu się na wizytę specjalnie pytałam czy przy takiej wadzie będzie możliwe dobranie soczewek. Drugi pomiar i badanie wzroku wykonała dziś inna Pani, która również znała cel mojej wizyty. Żadna z nich nie wspomniała że mogą być problemy.

Zatem badanie nie doszło do skutku. Pani Doktor mnie przeprosiła i poszła poinstruować obie panie, że dla takich parametrów wady wzroku soczewek w Vision Express nie ma. Aby następni pacjenci niepotrzebnie nie tracili czasu.

Podsumowując: Z pewnością nigdy nie udam się już do Vision Express. Może mają różne promocje w stylu drugie okulary gratis itp. ale niekompetentna obsługa, ignorancja i błędy kompletnie przekreślają tę firmę w moich oczach. Po tym doświadczeniu nie wyobrażam sobie jak można im zaufać w kwestii swojego wzroku.

FacebookTwitterGoogle+Podziel się

Twoje zdanie też się liczy! Dołącz do dyskusji, napisz swój komentarz:

59 komentarzy do "Vision Express – czy to faktycznie super optyk?"

Powiadom o
avatar

Sortuj wg:   najnowszy | najstarszy
Ewa
Gość
Ewa
3 lat 1 miesiąc temu

Niezła historia! Ty wiedziałaś jaką masz wadę wzroku, a co mają powiedzieć inni? Tacy co nie nosili nigdy okularów? Dostaną lewe szkło na prawe oko, a prawe na lewe. I będzie ok? Współczuję!

Gosia
Gość
Gosia
3 lat 1 miesiąc temu

Ja Vision Express omijam szerokim łukiem. Moim zdaniem po prostu się tam przepłaca w porównaniu do mniejszych optyków.

Gosia
Gość
Gosia
1 rok 10 miesięcy temu

Tak dokładnie. Ja kilka lat temu kupowałam okulary u małego optyka i naprawdę super obsługa i okulary ok. W vision express zapłaciłam tyle samo co u tego małego optyka pomimo że niby tam były promocje np -30 procent. No a okulary masakra spadają mi z nosa i wogule. No ale teraz już nic nie mogę z tym zrobić bo jestem za granicą a w Polsce będę za pół roku.

Gosia
Gość
Gosia
1 rok 10 miesięcy temu

Jak okulary spadają Ci z nosa to idź do jakiegokolwiek optyka żeby Ci dogiął na ciepło :) Ja wkładam okulary często i zdejmuję więc muszę co jakiś czas doginać. Może to pomoże. Bez sensu żebyś się męczyła.

Bartua
Gość
Bartua
1 rok 10 miesięcy temu

Spadają z nosa? Nie masz zauszników? Pewnie są za długie, bo to uszy trzymają okulary a nos tylko podtrzymuje.

Senses
Gość
Senses
3 lat 1 miesiąc temu

A ja, chociaz nie pracuje w Wizynku, tylko w konkurencji, stane w obronie kolezanek po fachu. Jesli chodzi o odczyt mocy z okularów – dokonuje sie go za pomoca dioptromierza. Jest to urzadzenie elektroniczne, przykladasz okulary, naciskasz guzik i po sprawie. Zdarza sie, żze odczyt rózni sie o 0,25 dptr i nie jest to wina obsługi. Pomylenie lewego oka z prawym na badaniu autorefraktometrem? Hmm… Komputer sam powinien wiedziec, które oko bada, ma wbudowany czujnik. Jesli komputer cosś pomylił, to szacun dla dziewczyn, ze udało im sie go „oszukac” i naprawic jego blad. Masz skomplikowana wade? A jaka? Cylinder powyzej 2,75? Jesli nie, to saą soczewki, jesli tak, to mozna spróbowac przeliczyc moc na zasadzie ekwiwalentu sferycznego. Szkoda, ze nie ma informacji, jaka masz wade wzroku. Pamietaj, ze kazdy kij ma dwa konce :-)

lukrowana_panna
Gość
lukrowana_panna
3 lat 1 miesiąc temu

Dobrze że ja nie muszę nosić okularów. Z tego co tu piszesz to tak jakby iść do dentysty zrobić plombę a by ząb wyrwali xD

Senses
Gość
Senses
3 lat 1 miesiąc temu

Faktycznie, majac w rece taki odczyt z dioptromierza, powinni wiedziec, ze bedzie kiepsko. Sa soczewki z takim cylinderm, zeby nie bylo.. Produkowane na zamowienie w stanach pozdrawiam :-)

Tuchom
Gość
Tuchom
2 lat 4 miesięcy temu

Żadne wielkie rzeczy. Wybierz dobrego specjalistę i miej trochę cierpliwości. cyl -4,75 czy + to nie jest wielki problem. http://coopervision.pl/practitioner/soczewki-kontaktowe/soczewki-proclear-toric. Pozdrawiam

trackback

[…] porażką i w rezultacie nie dopasowałam soczewek. Dlaczego tak się stało piszę w poście: Vision Express – czy to faktycznie super optyk? Jeśli temat Was interesuje – koniecznie przeczytajcie! Teraz powiem tylko, że określenie […]

Guru
Gość
Guru
2 lat 2 miesięcy temu

To nie tylko w VE są tacy niekompetentni idioci, generalnie okuliści są bandą baranów i dopóki któryś nie raczy mi „naprawić” oczu nie zmienię zdania.

nu2
Gość
nu2
2 lat 2 miesięcy temu

Nie wszyscy okuliści są ‚ bandą baranów ‚ . Co prawda nie chodzę akurat do Vision Express, ale mam jednego swojego okulistę, którego bardzo lubię.

ATAT
Gość
ATAT
2 lat 2 miesięcy temu

Miałem jęczmień na powiece oka,ponieważ do Vision Expres było najbliżej to się tam udałem po odczekaniu kilku minut Pani doktor poprosiła mnie do gabinetu.O nic nie pytała tylko krótkie ,,proszę zająć miejsce” ,następnie zaczeła przeprowadzać badanie pod kątem doboru okularów(nadmieniam iż nigdy ich nie potrzebowałem,czego nie mogę powiedzieć o pani doktor ,nie zauważyła jęczmienia na powiece)
To jest właśnie ta firma,tragedia

kala
Gość
kala
9 miesięcy 10 dni temu

Vision express nie świadczy usług z zakresu leczenia chorób oczu. Oni tylko oceniają wadę i dobierają szkła.

seven
Gość
seven
2 lat 2 miesięcy temu

Na szczęście w moim mieście nie ma optyka, to znaczy Vision Express, a sama chodzę do swojego okulisty, który prowadzi mnie już od początku moich problemów ze wzrokiem. Nie chodzę zazwyczaj do lekarzy na fundusz, bo nie lubię być traktowana z góry, wolę zapłacić i czuć się szanowana i wysłuchana. Vision Express – co nie co słyszałam i niestety też nikomu nie polecam.

minia
Gość
minia
1 rok 10 miesięcy temu

Nie mam nic do Vision Express, ale wolę iść prywatnie do swojego sprawdzonego okulisty 😉

minia
Gość
minia
1 rok 9 miesięcy temu

Nigdy nie korzystałam z tego optyka i raczej nie zamierzam korzystać. Jak ma się sprawdzonego lekarza, to szkoda go zmieniać tylko dlatego że jest jakaś promocja w Vision Express.

Mari
Gość
Mari
1 rok 9 miesięcy temu
Witam ja też jestem klientką Vision exspres i trasz nie sznie żałuje że zakupiłam tam oprawki moja wada to +0,5 mała a problemów tyle że szok. Po wybraniu oprawek dopasowaniu przez panią z Vision express na początku było super po zamontowaniu szkieł odebrałam kokulary wróciliśmy do domu i wieczorem gdy zaczęłam przyzwyczajać się zaczełam czuć jakby mi okulary mniały skręcić twarz no koszmar. Na drugi dzień pojechałam je wymodelować, pani zaczęła mi to odginać nosek, to z powrotem przyginać nauszniki zamiast nagrzać i modelować pani to nasucho robiła. A co okulary mi chciał wykrzywić tważ to, to samo było i tak z 5 razy jeździłam. Aż do dnia gdy siedzę sobie i oglądam telewizję nagle okulary z nosa mi zjechały. Patrzęatrze nosek pękł, wyciągnęłam je i włożyłam do etui. Na drugi dzień zawiozłam je na gwarancję a pani do mnie: „o, ułamała pani nosek”. Mówię tej kobiecie że byłam tu z 7 razy je modelować i okulary i tak i tak mnie uwierają. Ona: „no ale nosek ułamał się pani jak w domu była i to pani wina”. Wzięła je na gwarancje i do mnie mówi że 70 zł wyjdzie no stwierdziłam że lepiej tyle niż 200zł. Po czasie przysłali… Czytaj więcej »
Luiza
Gość
Luiza
1 rok 9 miesięcy temu

Generalnie czytając wasze komentarze to naprawdę jestem głęboko zniechęcona co do tego optyka. Wiem tyle, że na pewno jest drogi. Kupując kiedyś płyn do szkieł zapłaciłam bagatela tyle, że szkoda mówić ;-). Widzę, że z okularami też jest problem. Reasumując, nie wrócę tam.

Krzysztof
Gość
Krzysztof
1 rok 9 miesięcy temu

Odradzam kupno w tych optykach, okulary nie schodzą to dają po 3 w gratisie, obsługa nie miła i na dodatek okulary się nie psują, noszę okulary juz 15 lat i nigdy się nie psuły, wziąłem natomiast z vision optyka to już 3 razy się popsuły w ciągu 1,5 miesiąca, lepiej kupcie u porządnego optyka niż denerwować się z tymi firmami.
Pozdrawiam !!!

Mariusz
Gość
Mariusz
1 rok 8 miesięcy temu

Ja zawsze powtarzałem, że jak iść do specjalisty to na pewno nie z tak zwanej „masówki”. Często o wiele lepiej zgłosić się do małej firmy, bo zwykle to oni stawiają na jakość.

Matih
Gość
Matih
1 rok 8 miesięcy temu

A jak to możliwe, że doradzają osoby, które ledwo ukończyły zawodówkę? Firma powinna zadbać o dobór personelu, bo to skandal!

Anna
Gość
Anna
1 rok 8 miesięcy temu

Dodam coś o mojej dzisiejszej przygodzie z vision express – zamówiłam soczewki ( jedno oko inne, a drugie inne) . Soczewki dobrane przez okulistę w vision – niestety jedna nie była dobrze dobrana , ale przekonałam się dopiero nosząc je – zużyłam po 2 sztuki jednodniowych z dwóch opakowań – zapłaciłam oczywiście za oba opakowania- dzisiaj poszłam zgłosić problem . Sprzedawczyni w Warszawie powiedziała ( Promenada ) , że to jedno opakowanie to ona wymieni, ale drugie to jest dobre . Ja na to – ale przecież to są różne soczewki zakładane w tym samym czasie ! To jakby okulary ! Po co mi dwie z jednego oka mniej , przecież nie dla przyjemności sprawdzałam dobrane przez nich szkła na moich oczach ! Ona na to – użyła Pani to Pani problem – my wymienimy tylko te wadliwe ! Podsumowując – dzięki złemu dobraniu szkieł ja płacę za szkła próbne – w tym wypadku wypróbowanie dopasowanych przez vision szkieł kosztowało mnie 40 zł ! Ciekawe jak po wymianie . Moze się okazać , że zużyję jeszcze więcej czyli zabawa w dopasowywanie szkieł przez vision będzie mnie jeszcze kosztowała . Pozbyli się klienta …to mój ostatni zakup w tym sklepie.

Aga
Gość
Aga
1 rok 5 miesięcy temu

Nie polecam. Strata czasu i pieniędzy! Swoje okulary wyrabiałam w lutym 2015 w Vision Express we Wrocławiu na Bielanach. Kosztowały mnie 450 zł (oprawki+ soczewki z jakimś super bajerem przeciw zaparowaniu, co moim zdaniem nie działało, bo okulary reagowały na zmianę temperatury jak każde inne…) Jest lipiec 2016-odpadł mi zausznik i żeby było jasne- nie usiadłam na nich, nie upadły mi… po prostu posypały się. Poszłam do Vision Express- powiedziano mi- nie da się naprawić, reklamacji raczej nie uznają… Jutro idę do osiedlowego optyka :D:D:D
Aha, co do Vision Express jako obsługi to też nie wywarła dobrego wrażenia- brak kompetencji, słaba komunikatywność, i brak profesjonalizmu w podejściu do klienta.

kinga
Gość
kinga
14 dni 3 godzin temu

To powiem Ci, że ja za dwie pary okularów metalowych z plastikowymi szkłami z atyrefleksem zaplacilam jakies 300 złotych. Jedne oprawki dostalam gratis (nosze małe, prostokatne wiec niemdony fason) tak jak etui, szmatki i serwis (jak gubei srobki lub noski).
A przy mojej wadzie zestaw szkiel to 110zł. A kupilam okulary w centrum Warszawy, przy Hali Mirowskiej.

Ewe
Gość
1 rok 3 miesięcy temu

…tylko jedna sprawa, piszesz, że odczyt z okularów był zupełnie inny, ale być może Twój wynik na recepcie był w cylindrem dodatnim, a VE odczytało z cylindrem ujemnym? Wtedy wartości sferyczne są inne i oś o 90 stopni też się zmienia, mimo, że nadal to są te same wartości, tylko po prostu w innym zapisie.

Magda
Gość
Magda
1 rok 2 miesięcy temu

A ja, w przeciwieństwie do większości, mam dobre doświadczenia z VE. Oprawki po latach są całe, co prawda wzrok mi się już pogorszył i mam inne okulary ale te z VE sporadycznie jeszcze użytkuję,i są cały czas ok. Wczoraj byłam dobrać soczewki kontaktowe, też mam skomplikowaną wadę ale soczewki są dostępne. Czekam na dostawę. Mam nadzieję, że wszystko będzie ok. i moje oczy przystosują się do progresów. Jeżeli chodzi o obsługę to , jak do tej pory, wszystko było ok. Ja nie mogę powiedzieć nic złego ale zobaczę co będzie jak przyjdą soczewki.

Michal
Gość
Michal
1 rok 1 miesiąc temu

Tak z czystej ciekawości jaką masz moc w okularach ?

co do mierzenia mocy w okularach to są 2 szkoły zapisu sfery,cylindra,osi
i tak np +2,0/-2,0/90 to to samo co 0,0/+2,0/180 😉

Krzysztof
Gość
Krzysztof
1 rok 27 dni temu

Lekarz, optyk w Krośnie, jest bardzo dokładny. Co innego dotyczy personelu! Pozostawienie rozstawu źrenic Pani z obsługi to POMYŁKA! Prosząc o ponowne badanie – odmowa! Teraz patrząc w lewo – widzę dobrze, a na wprost „kiszka”. Moja opinia = omijaj z daleka! Idź do optyka. Ma czas, a w wision, mimo uznania reklamacji i dzięki odmowie ponownego badania, nadal jestem w przysłowiowej Dup…

Ulka
Gość
Ulka
1 rok 27 dni temu

Witam byłam 2 krotnie w VE w poniedzialek i środę celem rozeznania 😉 Mam zamiar kupić „progresy”.Obsługa bardzo bardzo miła w obu sklepach (Katowice).Wycena tego co wybrałam oprawki 599zł szkła takie średniej jakości w których mam dobrze komfortowo się czuć 799zl wolałabym te tzw.złote ale koszt 1299 zL.Ponieważ jest promocja wiek x2 +200 zł koszty zamkną się w kwocie ok.1060 zł zbadaniem.Plus grugie oprawki w kwocie 300zł ( wybrałam przeciwsłoneczne ze szkłami o mocy jaką potrzebuję..Cena u optyka u którego robiłam do tej pory to 800zl szkła plus 400zL oprawki ( takie same jak w VE ) czyli razem 1200 bez okularów przeciwsłonecznych.Sprawdzałam u innych optyków wszedzie podobnie.Już zdecydowałam,że zakup będzie w VE ale po przeczytaniu Waszych komentarzy wstrzymałam się imam duże wątpliwości bo boję się,że ta promocja może mnie duuużo kosztować.I znowu jestem w punkcie wyjscia 😉 była decyzją i znowu nic nie wiem.

anna
Gość
anna
1 rok 14 dni temu

Co do kompetencji nie będę się wypowiadała bo szkoda czasu, ale na pewno też żadna oszczędność.Nie sprawdziłam paragonu przy płaceniu zadatku i byłam bardzo zdziwiona gdy przyszło mi dopłacić więcej niż sądziłam, ale to moja wina mogłam sprawdzić paragon.Pani z obsługi poinformowała mnie, że zadatek wynosi 250 zł, ale ja się uparłam że zapłacę 300 zł.System nie chciał przyjąć większej kwoty, ale pani powiedziała ze cos zmieni i będzie w porządku jak się potem okazało ni było.
Obsługa miła przy zakupie,a przy odbiorze arogancja i zero dyskusji.Na zasadzie płać i nie dyskutuj.Nigdy więcej tam nie kupię okualrów i nikomu nie polecę tego optyka. WARSZAWA UL.OSTROBRAMSKA (AUCHAN)

Jarek
Gość
Jarek
11 miesięcy 8 dni temu

Witam, mam bardzo przykre doświadczenia z VE w manufaktura Łódź , nie potrafią zrobić progresów dla wymagających, zapłaciłem niemal 1800 zł ( miał być mercedes a mam fiata w cenie mercedesa), poprzednio robiłem okulary u Fielmana. Baaaardzo dużo żądają za szkła średniej jakości.

Teresa Dworacka
Gość
Teresa Dworacka
7 miesięcy 10 dni temu
Ja nie jestem zadowolona w z Vision Expres zapłaciłam za okulary 1183 zł dodatkowo wykupiłam roczne ubezpieczenie na okulary w sumie 1332 zł.Tyle kosztowały mnie okulary po odliczeniu 60%zniżki.Okulary odebrałam 03.10.2015 r.W kwietniu tego roku moje niebieskie oprawki zaczęły zmieniać kolor na złoty co nie bardzo mi się podobało więc, postanowiłam oddać je do reklamacji.Miła pani reklamację przyjęła 08.04.2017r. Dnia 14.04.2017 r. otrzymałam odmowę reklamacji w uzasadnieniu napisano:po szczegółowym zapoznaniu się z reklamacją stwierdzam że-złuszczanie lakieru tarczy oprawy jest wadą fizyczną spowodowaną nie własciwym użytkowaniem okularów..Ocena miejsca uszkodzenia wskazuje , ze uszkodzeniu uległo miejsce w którym zostały przekroczone normy wytrzymałościowe założone do danego elementu .Vision Expres uznaje roszczenia klienta za nieuzasadnione .Odwołałam się od decyzji .Dnia 28 04 2017 zgodnie z informacją w piśmie odwoławczym z nadzieją ,że moje okulary zostały naprawione i nic a okulary dalej znajdują się nic się w miejscu oddania i wyglądają tak jak w chwili oddania do reklamacji. Moim zdaniem Vision Expres lekceważy klienta i liczy się z nim tylko w dniu zakupu okularów a reszta się nie liczy.Poczekam jak to się skończy …jest jeszcze Rzecznik Praw Klienta. Następnym razem okulary zrobię sobie w mniej Renomowanej firmie…….
adam
Gość
adam
6 miesięcy 12 dni temu

tez nie polecam niekompetentni ludzie

Dorota
Gość
Dorota
5 miesięcy 8 dni temu

Vision Express Bytom – jak dla mnie obsługa tam właściwie nie istnieje. Zero doradzenia, zainteresowania się klientem, jakiejś podpowiedzi, pomocy. Jedynie informacja, że ta opcja to „będzie drogo” (no tak, wiem, że drogo i nie mam z tym problemu; może za biednie wyglądałam?). U konkurencji na F. przez 2 godziny dobierano mi okulary, obsługujący mnie pracownik podpowiadał co jeszcze mogę przymierzyć, sam proponował, pokazał mi kilka fajnych marek, o których istnieniu nawet nie wiedziałam. Więc przy okazji zakupu przeze mnie jednej pary, zyskał klientkę na kolejne okulary, bo upatrzyłam kilka fajnych oprawek.

JOLA
Gość
JOLA
3 miesięcy 14 dni temu

Arogancka obsługa. Oprócz informacji, które pewnie powinnam usłyszeć, co chwilę przerywnik -Za to będzie trzeba zapłacić- : jeżeli nie dopasujemy Pani soczewek, to za badanie 99Pln będzie trzeba zapłacić, jeżeli okaże się, że przy Pani wadzie wzroku potrzebne będą okulary, to bonu na 50 Pln nie będzie można wykorzystać itd. Nie widziałam sensu dalszej rozmowy z osobą, której celem było jak najszybsze zakończenie obsługi klienta ….PRZY KASIE!
WYSZŁAM!

Monika
Gość
3 miesięcy 8 dni temu

Ja również nie polecam tego salonu. Nawet swoich pracowników traktują jak tresowane pieski. Juz ma etapie rekrutacji mają wygórowane wymagania a Pensja tego nie odzwierciedla. Najlepiej omijać ten salon szerokim łukiem. Zarówno jako klient jak i pracownik.

Piotr
Gość
Piotr
3 miesięcy 5 dni temu
W tym wielce szanowanym salonie optycznym zakupiłem okulary o łącznej wartości 2700 zł. Nie powiem , szkła zostały dopasowane dobrze i fachowo , bez zastrzeżeń ale to co było później to istna kpina z klijenta i próba wmówienia mu ze jest idiotą. W salonie gdzie zakupiłem okulary ludzie byli mili i kompetentni i tylko dzięki ich dobrej woli i chęci pomocy mam okulary. Ale do rzeczy, okulary które kupiłem były objęte dwu letnią gwarancją i pech chciał że po paru miesiącach a dkladnie trzech się rozleciały a dokładnie odpadło jedno ucho a za pare dni drugie. Jak najszybciej zawiozłem je do salonu i poprosiłem o reklamacje. Tam powiedziano mi że muszę czekać dwa tygodnie bo tyle wynosi okres reklamacji. Nie posiadam okularów zastępczych i już to był dla mnie kłopot ale uzbroiłem się w cierpliwość i czekałem na odzew ze strony fachowców. I owszem doczekałem się, odpowiedz brzmiała że ze względu na nie właściwe urzytkowanie reklamacja została nie uwzględniona. I to była kropla w szklance bo jak mroźna nie właściwie urzywać okulary, gdy to pytanie zadałem w salonie personel tylko się uśmiechną i poradzili mi żebym jeszcze raz się odwołał ale że bardzo potrzebuję okulary więc młody chłopak we własnym… Czytaj więcej »
Mariusz
Gość
Mariusz
2 miesięcy 23 dni temu

Witam, kiedyś byłem klientem Vision Express i teraz stwierdzam po wizycie u innego mniejszego optyka ze sa o 200% drożsi. I poza tym oprocz tego przed badaniem mówią pięknie ładnie wszystko ze jest za złotówkę a później okazuje sie ze podsuwają lojalkę na zakup przez rok soczewek kontaktowych , Jeżeli nie podpiszesz to za wizytę zapłacisz jak za zboże . Także lepiej zapłacić te 400 w ratach niz 300 i nic niemieć . Druga sprawa kupiłem okulary u małego sprzedawcy ( polski producent) i stwierdzam fakt ze sa o wiele lepsze , jak i oprawki tak i szkła. Te z Vision EXPRESS raz zasnę przez przypadek i juz sa krzywe , jeździsz tylko na prostowanie. W tych od małego przedsiębiorcy nie raz dziecko mnie uderzyła raczka czy cos innego i nic nawet sie nie skrzywiły. W VISION na prostowaniu zawsze powtarzają ze w momencie próby naprawy mogą pęknąć lub coś w podobnie. CHINSKI BUBEL

Patrycja
Gość
1 miesiąc 27 dni temu

Przeklinam dzień, w którym dałam się namówić narzeczonemu i poszłam do VE. Jest mi wstyd, bo chcąc zaoszczędzić, w ostatecznym rozrachunku pogłębiłam swoją wadę i mimo upływu dwóch lat od wizyty, nadal odczuwam skutki swojej głupoty. Źle dobrane szkła przez starą, nieprzyjemną babę, wysoka cena. Żałuję cholernie tej wizyty na warszawskim Bemowie.

Johny
Gość
Johny
18 dni 4 godzin temu

Vision express w Ełku to porazka. Zapewniali ze proste okulary (+1.0) będą za 3 dni. Doczekalem sie ich po 2 tygodniach, po wielu telefonach. Obsluga niekompletna o niemiła.

wpDiscuz
  • AKTUALNIE NAJPOPULARNIEJSZE WPISY JulioBlog.pl: