Proszek wybielający zęby & pasta wybielająca EUCRYL – czy to działa?

Co jakiś czas testuję różne produkty wybielające. Ostatnio w moje ręce wpadł EUCRYL. Produkt wybielający w dwóch postaciach: standardowej pasty do zębów, oraz proszku wybielającego. Z tego wpisu dowiecie się jak produkty EUCRYL się u mnie sprawdziły.

EUCRYL-TOOTHPOWDER-Eucryl-toothpaste-proszek-wybielający-zęby-pasta-wybielająca-puder-do-wybielania-zębów-produkty-wybielające-niedrogie-julioblog.pl-blog-Julii-recenzje-opinie

Proszek wybielający zęby (puder do zębów) EUCRYL TOOTHPOWDER 50g, oraz Miętowa pasta wybielająca EUCRYL TOOTHPASTE FRESHMINT FLAVOUR.

Używałam dwóch produktów, które widzicie na zdjęciu:

  1. wybielającej pasty do zębów EUCRYL TOOTHPASTE FRESHMINT o smaku miętowym, oraz
  2. proszku wybielającego EUCRYL TOOTH POWDER ORIGINAL FLAVOUR. Jest również proszek miętowy, ale kiedy robiłam zakupy akurat nie był dostępny.

Obydwa produkty kosztują ok. 10zł za opakowania 50ml, w promocji jeszcze mniej. Mam więc wrażenie, że są to jedne z tańszych preparatów wybielających na rynku.

Do użycia pasty i proszku EUCRYL aktywowałam moją szczoteczkę Braun Oral-B Vitality 3D White (oczywiście z nową końcówką :)), ponieważ – jak pewnie wiecie – moja szczoteczka ISSA FOREO nie może być stosowana z produktami wybielającymi. Dotyczy to obu końcówek. Zarówno tej silikonowej, jak i mojej ulubionej końcówki hybrydowej z silikonowymi wypustkami i włosiem.

JulioBlog.pl - blog Julii. Julia 25 marca 2016. Juliowym okiem., Pielęgnacja jamy ustnej, Recenzje akcesoriów, Recenzje farmaceutyczne, ZDROWIE. Soniczna szczoteczka do zębów FOREO ISSA™ w kolorze Cobalt Blue (719zł), z wymienną końcówką FOREO ISSA™ Hybrid Replacement Brush Head wykonaną z silikonu oraz PBT polimeru (79zł). JulioBlog.pl FOREO ISSA™ – soniczna silikonowa szczoteczka do zębów w kolorze ISSA™ Cobalt Blue jeszcze w pudełku. Szczoteczka do zębów ISSA™ Foreo – co o niej sądzę? Soniczna szczoteczka FOREO ISSA™ Cobalt Blue podłączona do ładowarki. Przy codziennym używaniu wystarczy ładować szczoteczkę raz na pół roku. Soniczna szczoteczka ISSA™ Foreo: jest wykonana z hypoalergicznego i higienicznego silikonu, wystarczy ładować ją raz na pół roku nie trzeba wymieniać końcówek przez cały rok wytwarza 11000 pulsacji na minutę, posiada zintegrowany timer, który co 30 sekund daje znać, że trzeba przejść do kolejnej części jamy ustnej, ma 8 ustawień intensywności pulsacji i funkcję Memory, która pozwala zapamiętać preferowane ustawienia nie tylko myje zęby, ale również dziąsła i język można jej używać przy problemach z dziąsłami, oraz przy noszeniu implantów posiada automatyczną funkcja zabezpieczającą przed rozładowaniem – wyłącza się po 3 minutach, jeśli przypadkowo włączyłaby się np: w walizce podczas podróży jest wygodna i dobrze leży w dłoni. ISSA™ TO WIĘCEJ NIŻ ELEKTRYCZNA SZCZOTECZKA DO ZĘBÓW. TO KOMPLETNA HIGIENA JAMY USTNEJ. MOJE WRAŻENIA PO KILKU TYGODNIACH UŻYWANIA Uczucie czystości i świeżości po umyciu zębów ISSA™ jest niesamowite. Jeśli miałabym wytłumaczyć Wam różnicę, to jest ona taka jak pomiędzy zwykłą szczoteczką manualną a elektryczną. Na pewno nie bez znacznie jest też to, że szczoteczka ISSA™ ma timer, który co 30 sekundach daje znać, że trzeba przejść do następnego kwadrantu jamy ustnej. TECHNOLOGIA SONIC PULSE ISSA™ wykorzystując technologię sonicznych pulsacji, usuwa przebarwienia, płytkę nazębną oraz zapobiega osiadaniu kamienia nazębnego i powstawaniu ubytków, wybielając zęby. Natomiast silikonowe włosie delikatnie masuje dziąsła i łagodnie czyści zęby, zapobiegając recesji dziąseł i chroniąc szkliwo. KOMFORT UŻYWANIA ISSA™ jest lekka i poręczna, więc świetnie leży w dłoni, a jej używanie jest po prostu wygodne. Do tego pracuje bardzo cicho – znacznie ciszej niż klasyczne szczoteczki elektryczne. Zawsze zwracam uwagę na to, aby sprzęty pracowały najciszej jak to możliwe. Nie lubię hałasu na co dzień, więc jest dla mnie kolejna zaleta ISSY™. FOREO ISSA™ – soniczna szczoteczka do zębów. Szczoteczka kosztuje w perfumeriach Douglas 719zł. Warto też dodać, że ISSA™ jest objęta 2-letnią ograniczoną gwarancją, oraz 10-letnią gwarancją jakości, więc jest to inwestycja w zdrowie jamy ustnej na lata. FOREO ISSA™ – soniczna silikonowa szczoteczka do zębów w kolorze ISSA™ Cobalt Blue jeszcze w pudełku. Szczoteczki FOREO ISSA™: ISSA™ Cobalt Blue i ISSA™ Lavender. ISSA™ jest w całości wykonana z silikonu, który w połączeniu z technologią Sonic Pulse skutecznie oczyszcza i wybiela zęby, będąc jednocześnie bezpieczną dla zębów i dziąseł. ISSA™ jest objęta 2-letnią ograniczoną gwarancją oraz 10-letnią gwarancją jakości. BIELSZE ZĘBY, ZDROWA JAMA USTNA I SZEROKI UŚMIECH Barwna, smukła i ergonomiczna ISSA™ znacznie przewyższa możliwości tradycyjnych szczoteczek do zębów, dbając o zdrowie całej jamy ustnej. ISSA™ nie tylko wybiela zęby, ale jest również idealnym rozwiązaniem dla osób o wrażliwych zębach i dziąsłach, dzięki swojej higienicznej i łagodnej koncepcji. SILIKON + TECHNOLOGIA SONIC PULSE ISSA™ wykorzystując technologię sonicznych pulsacji, usuwa przebarwienia, płytkę nazębną oraz zapobiega osiadaniu kamienia nazębnego i powstawaniu ubytków, wybielając zęby. Natomiast silikonowe włosie delikatnie masuje dziąsła i łagodnie czyści zęby, zapobiegając recesji dziąseł i chroniąc szkliwo. Soniczna szczoteczka do zębów FOREO ISSA™ w kolorze Cobalt Blue (719zł), z wymienną końcówką FOREO ISSA™ Hybrid Replacement Brush Head wykonaną z silikonu oraz PBT polimeru (79zł). Hybrydowa główka szczoteczki ISSA™ FOREO ISSA™ Hybrid Replacement Brush Head (79zł): • Inteligentny, hybrydowy design – Ta unikalna główka szczoteczki posiada zarówno silikonowe włosie jak i PBT polimerowe włosie, by zapewnić intensywniejsze czyszczenie płytki nazębnej oraz łagodny masaż dziąseł • Higieniczna – Materiały: silikon oraz PBT polimer są naturalnie odporne na gromadzenie się bakterii, przez co główka jest bardziej higieniczna dla zachowania kompletnej higieny jamy ustnej • Wytrzymała – Silikon oraz PBT polimer są materiałami wytrzymałymi, a wykonaną z nich główkę szczoteczki należy wymieniać co 6 miesięcy • Elastyczna główka szczoteczki 3D – Pomaga dotrzeć w każdą najmniejszą część jamy ustnej. Soniczna szczoteczka do zębów FOREO ISSA™ w kolorze Cobalt Blue (719zł), z wymienną końcówką FOREO ISSA™ Hybrid Replacement Brush Head wykonaną z silikonu oraz PBT polimeru (79zł).

Soniczna szczoteczka do zębów FOREO ISSA™ w kolorze Cobalt Blue (719zł), z wymienną końcówką FOREO ISSA™ Hybrid Replacement Brush Head wykonaną z silikonu oraz PBT polimeru (79zł).

WYBIELAJĄCA PASTA DO ZĘBÓW EUCRYL FRESHMINT

Zupełnie standardowa pasta do zębów. Klasyczny biały kolor, przyjemny miętowy smak. Pastę można stosować codziennie. Zgodnie z obietnicą producenta, pasta EUCRYL FRESHMINT nie tylko wybiela i poleruje zęby, ale również działa antybakteryjnie, oraz wzmacnia szkliwo, ponieważ zawiera fluor.

Jest to więc kompletnie inny produkt niż stosowana przeze mnie jakiś czas temu Czarna pasta do zębów ECODENTA :)

Czarna pasta do zębów ECODENTA – moja opinia.Juliowym okiem. Czarna pasta do zębów ECODENTA – moja opinia Czarna pasta do zębów ECODENTA – moja opinia Julia 21 maja 2017Juliowym okiem., Pielęgnacja jamy ustnej. Pasta do zębów ekstra black wybielająca z węglem drzewnym i Teavigo Ecodenta – 100ml/ok.12-20zł. Pasta do zębów ekstra black wybielająca z węglem drzewnym Ecodenta (100ml, ok. 12-20zł) Czarna ekologiczna pasta z węglem drzewnym i TEAVIGO (ekstraktem z zielonej herbaty bezkofeinowej) dla ludzi szukających innowacyjnych i niekonwencjonalnych codziennych rozwiązań. Czarny węgiel drzewny, znany od dawna z dentystycznych właściwości, widocznie wzmacnia efekt wybielający. Innowacyjna substancja TEAVIGO gwarantuje pełną opiekę dentystyczną: chroni przed kamieniem nazębnym, zapewnia delikatne działanie bakteriobójcze i pozostawia długotrwałe uczucie świeżości i czystości. Wyjątkowa czarna pasta wybielająca! Przetestowane przez odontologów i zatwierdzone przez Uniwersytet Medyczny w Kownie. Produkt stworzony przy współpracy z dentystami. Pasta do zębów ekstra black wybielająca z węglem drzewnym i Teavigo Ecodenta – 100ml/ok.12-20zł. Pasta do zębów ekstra black wybielająca z węglem drzewnym Ecodenta – Skład (INCI): Aqua*, Hydrated Silica*, Glycerin*, Sorbitol*, Bentonite*, Sodium Cocoyl Glutamate*, Titanium Dioxide (Cl 77891), Epigallocatechin Gallate*, Propolis*, Alcohol*, Xantan Gum*, Aroma, Mentha Piperita (Peppermint) Oil*, Limonene, Sodium Saccharin, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin. * 97% składników naturalnego pochodzenia ECOCERT. Pasta do zębów ekstra black wybielająca z węglem drzewnym i Teavigo Ecodenta.

Czarna pasta do zębów ECODENTA

Eucryl Toothpaste Freshmint. Wybielająca pasta do zębów. To pasta wybielająca do zębów, dzięki której skutecznie pozbędziesz się nieestetycznych plam i zażółceń. Pasta posiada wszechstronne działanie: wybiela i poleruje zęby, działa antybakteryjnie oraz wzmacnia strukturę szkliwa.

Produkt zawiera mirogranulki, które aktywnie usuwają kamień z powierzchni płytki zębowej, a także plamy spowodowane przez palenie lub picie kawy, herbaty lub czerwonego wina. Posiada antyseptyczny skład, który zabezpiecza usta i zęby przed rozwojem bakterii i powstawaniem nieprzyjemnego oddechu. Ponadto formuła przyspiesza mineralizację zębów, przez co wzmacnia ich strukturę.

Eucryl-toothpaste-pasta-wybielająca-julioblog.pl-blog-Julii-recenzje-opinie-wybielająca-pasta-do-zębów-pasta-wybielająca-niedroga-tania-EUCRYL-skład-informacje-oponia-recenzja-działanie

Miętowa pasta wybielająca EUCRYL TOOTHPASTE FRESHMINT FLAVOUR.

Mówiąc szczerze pasta EUCRYL jest moim zdaniem strzałem w 10! Nie dość, że jest przyjemna w stosowaniu, ponieważ ma fajny miętowy smak i nie wywołuje nadwrażliwości zębów, to faktycznie działa!

Już po kilku użyciach było widać, że EUCRYL świetnie radzi sobie z osadami. Do tego odświeża oddech, dobrze się pieni i nie podrażnia dziąseł. Uważam, że zdecydowanie warto sięgnąć po pastę EUCRYL. Działa, jest zupełnie bezproblemowa i do tego niedroga. Jeśli nie unikacie fluoru, to zdecydowanie polecam!

PROSZEK WYBIELAJĄCY (PUDER WYBIELAJĄCY) ZĘBY EUCRYL ORIGINAL FLAVOUR

EUCRYL-TOOTHPOWDER-Eucryl-toothpaste-proszek-wybielający-zęby-pasta-wybielająca-puder-do-wybielania-zębów-produkty-wybielające-niedrogie-julioblog.pl-blog-Julii-recenzja

Proszek wybielający zęby (puder do zębów) EUCRYL TOOTHPOWDER 50g/ok. 10zł – skład INCI, oraz Miętowa pasta wybielająca EUCRYL TOOTHPASTE FRESHMINT FLAVOUR 50ml/ok. 10zł.

Bardzo zadowolona z pasty EUCRYL z entuzjazmem sięgnęłam po puder wybielający zęby EUCRYL. Mam wersję EUCRYL ORIGINAL FLAVOUR, która zapachem przypomina trochę Rozpuszczalne paski wybielające Rembrandt Stain Dissolving Strips, które – jako kolejne dobre rozpuszczalne paski wybielające zostały wycofane z rynku.

Wybielające paski do zębów Rembrandt. Rozpuszczalne paski wybielające Rembrandt Stain Dissolving Strips – opakowanie 56 sztuk – kuracja na 2 tygodnie. Producent: Johnson & Johnson Zasada działania pasków Rembrandt jest taka sama jak pasków Listerine. W opakowaniu jest 56 sztuk, co wystarcza na przeprowadzenie 14 dniowej kuracji aplikując paski dwa razy dziennie. Rozpuszczalne paski wybielające Rembrandt Stain Dissolving Strips – sposób użycia: Otwórz foliową saszetkę i ostrożnie wyciągnij pasek. Uważaj, aby mieć suche ręce ponieważ do mokrych dłoni pasek przyklei się i zacznie rozpuszczać. Delikatnie przyklej pasek Rembrand najpierw na dolne zęby, a później na górne odpowiednią stroną – zgodnie z rysunkiem na opakowaniu. Pozostaw pasek 5 – 10 minut. W tym czasie paski Rembrandt samoistnie rozpuszczą się w ustach.

Rozpuszczalne paski wybielające Rembrandt Stain Dissolving Strips

Proszek wybielający EUCRYL to zupełnie inny produkt niż pasta wybielająca EUCRYL. Różni się nie tylko formułą, ale również składem i może być stosowany tylko jeden, lub dwa razy w tygodniu do wybielania zębów. Sądziłam więc, że proszek Eucryl będzie miał dość intensywne działanie.

Eucryl Toothpowder Original Flavour to proszek wybielający do zębów, dzięki któremu skutecznie pozbędziesz się nieestetycznych plam i zażółceń. Proszek posiada wszechstronne działanie: wybiela i poleruje zęby, działa antybakteryjnie oraz wzmacnia strukturę szkliwa.

Produkt zawiera mirogranulki, które aktywnie usuwają kamień z powierzchni płytki zębowej, a także plamy spowodowane przez palenie lub picie kawy, herbaty lub czerwonego wina. Posiada antyseptyczny skład, który zabezpiecza usta i zęby przed rozwojem bakterii i powstawaniem nieprzyjemnego oddechu. Ponadto formuła proszku przyspiesza mineralizację zębów, przez co wzmacnia ich strukturę.

Eucryl Toothpowder Original Flavour – Sposób użycia: Stosować raz lub dwa razy w tygodniu. Zmoczyć szczoteczkę, strząsnąć nadmiar wody, przycisnąć ją do proszku i umyć zęby.
Nie zaleca się stosowania u dzieci. Należy unikać stosowania na zębach z próchnicą i innymi dolegliwościami.

Eucryl Toothpowder Original Flavour – Skład (INCI): Calcium Carbonate, Aqua Dicalcium Phosphate Dihydrate, Sodium Lauryl Sulfate, Flavour, Sodium Saccharin, CI 45430, Limonene.

EUCRYL-TOOTHPOWDER-Eucryl-toothpaste-proszek-wybielający-zęby-pasta-wybielająca-puder-do-wybielania-zębów-składniki-skład-INCI-wybielanie-zębów-w-domu-domowe-wybielanie

Proszek wybielający zęby (puder do zębów) EUCRYL TOOTHPOWDER – skład (INCI), oraz Miętowa pasta wybielająca EUCRYL TOOTHPASTE FRESHMINT FLAVOUR skład (INCI)

Czy faktycznie tak jest? Nie. Nie wiem o co chodzi, ale kompletnie nie widzę efektów działania pudru EOCRYL TOOTHPOWDER.

W dodatku stosowanie proszku do zębów jest naprawdę niewygodne. Pomijam już fakt aplikacji na szczoteczkę, pomijam że przy zamykaniu opakowania zawsze unosi się różowy pył. Widać to nawet na zdjęciu poniżej 😉

Proszek Eucryl ma trochę dziwny, lekko miętowy smak. Nie pieni się tak jak pasta do zębów, więc szczotkowanie nie należy do najprzyjemniejszych. W dodatku ma dość słabe działanie odświeżające. Co gorsza, już po dwóch użyciach proszku Eucrylw ciągu tygodnia miałam nadwrażliwe zęby. Więc coś jednak robi. Ale dla mnie raczej nic dobrego.

EUCRYL-TOOTHPOWDER-wybielający-puder-do-wybielania-zębów-składniki-skład-INCI-wybielanie-zębów-w-domu-domowe-wybielanie-proszek-wybielający-proszek-do-wybielania-zębów

Proszek wybielający zęby (puder do zębów) EUCRYL TOOTHPOWDER – skład (INCI).

Nie miałam wcześniej nigdy do czynienia z produktem do zębów w formie proszku czy pudru i po produkcie EUCRYL pewnie nieprędko wypróbuję taką formułę.

Zatem podsumowując: EUCRYL TOOTHPOWDER kompletnie się u mnie nie sprawdził, ale miętowa pasta EUCRYL TOOTHPASTE FRESHMINT FLAVOUR jest moim zdaniem godna uwagi :)

FacebookTwitterGoogle+Podziel się

Twoje zdanie też się liczy! Dołącz do dyskusji, napisz swój komentarz:

13 komentarzy do "Proszek wybielający zęby & pasta wybielająca EUCRYL – czy to działa?"

Powiadom o
avatar

Sortuj wg:   najnowszy | najstarszy
Magda
Gość
Magda
3 miesięcy 1 dzień temu

Miałam eucryl i czarną pastę.Obie są całkiem spoko :)

Ola
Gość
Ola
3 miesięcy 1 dzień temu

Po Twojej recenzji czarnej pasty sobie zamówiłam. Teraz pora wypróbować Eucryl :-)

Zuzia
Gość
Zuzia
3 miesięcy 1 dzień temu

Nigdy nie słyszałam o Eucryl ale myślę że za taką cenę warto przetestować pastę. Proszek jakoś do mnie nie przemawia. Nie sądzę żeby go było wygodnie nakładać na szczoteczkę.

Madzia
Gość
Madzia
3 miesięcy 1 dzień temu

zaciekawiłaś mnie :)

alina
Gość
alina
2 miesięcy 29 dni temu

Pierwszy raz spotykam się z tymi produktami. Na pewno spróbuję pastę.

wpDiscuz
  • AKTUALNIE NAJPOPULARNIEJSZE WPISY JulioBlog.pl: